Prowadzisz w firmie dziaล‚ specjalizujฤ…cy siฤ™ w rozwiฤ…zywaniu problemรณw technicznych zwiฤ…zanych z produktami bฤ…dลบ usล‚ugami, ktรณre sprzedajesz? Aby proces ten przebiegaล‚ sprawnie, wymaga to przede wszystkim odpowiedniej organizacji pracy w przedsiฤ™biorstwie oraz efektywnej komunikacji wewnฤ™trznej. Istotne wsparcie w obu tych aspektach zapewni system ticketowy. Z artykuล‚u dowiesz siฤ™, czym on jest oraz jakie sฤ… jego podstawowe funkcje. Poznasz takลผe kluczowe symptomy ล›wiadczฤ…ce o tym, ลผe warto wdroลผyฤ‡ go w przedsiฤ™biorstwie โ€“ sprawdลบ, czy Twoja firma go potrzebuje!

Do czego sล‚uลผy system ticketowy?

System ticketowy to oprogramowanie odpowiedzialne za centralizacjฤ™ procesรณw zwiฤ…zanych z obsล‚ugฤ… zgล‚oszeล„. W ramach jednego narzฤ™dzia odbywa siฤ™ ich rejestrowanie, przetwarzanie oraz rozwiฤ…zywanie. Postฤ™py tego procesu moลผna ล›ledziฤ‡ na bieลผฤ…co w czasie rzeczywistym. Dostฤ™p do nich ma kaลผdy, posiadajฤ…cy odpowiednie uprawnienia pracownik, ktรณry do tego w dowolnej chwili moลผe aktualizowaฤ‡ statusy. Co bardzo istotne, system ticketowy moลผna wykorzystaฤ‡ zarรณwno do obsล‚ugi zgล‚oszeล„ od klientรณw, jak i wewnฤ™trznych.

Podstawowy schemat dziaล‚ania systemu ticketowego

Nowoczesne systemy ticketowe sฤ… oprogramowaniem skalowalnym, co oznacza, ลผe ich funkcjonalnoล›ฤ‡ moลผna w peล‚nym zakresie dopasowaฤ‡ do potrzeb firmy. Niemniej jednak schemat dziaล‚ania takiej platformy zawsze jest identyczny โ€“ obejmuje 3 podstawowe procesy.

  1. Zarejestrowanie zgล‚oszenia โ€“ narzฤ™dzie monitorujฤ…c wszystkie kanaล‚y komunikacji, rejestruje spล‚ywajฤ…ce z nich zgล‚oszenia, wprowadzajฤ…c do bazy danych zwiฤ…zane z nimi informacje i generujฤ…c dla kaลผdego unikalny numer.
  2. Przypisane zgล‚oszenia โ€“ po zarejestrowaniu zgล‚oszenie moลผe byฤ‡ automatycznie przydzielone konkretnemu pracownikowi, ktรณry posiada kompetencje oraz uprawnienia do jego rozwiฤ…zania.
  3. Monitorowanie zgล‚oszenia โ€“ na tym etapie osoby pracujฤ…ce nad rozwiฤ…zaniem danego zgล‚oszenia mogฤ… na bieลผฤ…co sprawdzaฤ‡ jego status i w razie potrzeby aktualizowaฤ‡ go oraz dodawaฤ‡ istotne komentarze.

Wdroลผenie systemu ticketowego w firmie โ€“ jakie sฤ… korzyล›ci?

Pierwszฤ… i jednoczeล›nie najwaลผniejszฤ… korzyล›ciฤ… jest usprawnienie komunikacji wewnฤ™trznej w firmie. System ticketowy automatycznie rejestruje zgล‚oszenia napล‚ywajฤ…ce z rรณลผnych kanaล‚รณw, co praktycznie eliminuje ryzyko, ลผe jakiekolwiek zgล‚oszenie zostanie przeoczone. Dodatkowo przyspiesza on rozwiฤ…zywanie problemรณw, szczegรณlnie gdy nad jednym zgล‚oszeniem pracuje wiฤ™cej niลผ jedna osoba โ€“ zapewnia swobodnฤ… wymianฤ™ informacji.

Oprรณcz tego do kluczowych korzyล›ci wynikajฤ…cych z wdroลผenia systemu ticketowego naleลผy zaliczyฤ‡:

  • odciฤ…ลผenie pracownikรณw dziaล‚u BOK z obowiฤ…zku wykonywania powtarzalnych czynnoล›ci (rejestrowanie zgล‚oszeล„),
  • podniesienie jakoล›ci obsล‚ugi klienta,
  • gromadzenie danych dotyczฤ…cych problemรณw pojawiajฤ…cych siฤ™ podczas obsล‚ugi zgล‚oszeล„, ktรณre moลผna wykorzystaฤ‡ do wdroลผenia zmian ograniczajฤ…cych ryzyko ich wystฤ…pienia w przyszล‚oล›ci,
  • zwiฤ™kszenie efektywnoล›ci i produktywnoล›ci poprzez automatyzacjฤ™ procesรณw zarzฤ…dzania zgล‚oszeniami,
  • lepsze ล›ledzenie i rozliczalnoล›ฤ‡ dziฤ™ki moลผliwoล›ci monitorowania statusu kaลผdego zgล‚oszenia,
  • poprawฤ™ satysfakcji klientรณw poprzez szybsze i bardziej skuteczne rozwiฤ…zywanie problemรณw,
  • lepsze zarzฤ…dzanie zasobami poprzez optymalne przydzielanie zadaล„ odpowiednim pracownikom,
  • uล‚atwienie wspรณล‚pracy miฤ™dzy czล‚onkami zespoล‚u dziฤ™ki centralizacji informacji i komunikacji,
  • ล‚atwiejsze priorytetyzowanie i kategoryzowanie zgล‚oszeล„, co pomaga w efektywnym zarzฤ…dzaniu obciฤ…ลผeniem pracy,
  • dostฤ™p do zaawansowanych analiz i raportรณw, umoลผliwiajฤ…cych podejmowanie decyzji opartych na danych,
  • tworzenie bazy wiedzy na podstawie rozwiฤ…zanych zgล‚oszeล„, co przyspiesza rozwiฤ…zywanie podobnych problemรณw w przyszล‚oล›ci,
  • zapewnienie zgodnoล›ci z przepisami i wymogami audytowymi poprzez dokล‚adnฤ… dokumentacjฤ™ wszystkich dziaล‚aล„.

Kiedy warto wdroลผyฤ‡ w firmie system ticketowy?

Platformy te sฤ… stosowane m.in. w firmach zwiฤ…zanych z branลผฤ… energetycznฤ…, finansowฤ…, turystycznฤ… oraz produkcyjnฤ…. Powszechnie korzystajฤ… z nich rรณwnieลผ instytucje z sektora publicznego. O tym, ลผe warto wdroลผyฤ‡ system ticketowy, moลผe ล›wiadczyฤ‡ m.in.:

  • rosnฤ…ca liczba zapytaล„ od klientรณw i wynikajฤ…cy z tego wydล‚uลผajฤ…cy siฤ™ czas odpowiedzi na nie,
  • narastajฤ…cy chaos w obsล‚udze zgล‚oszeล„ z powodu braku efektywnej komunikacji wewnฤ™trznej,
  • coraz czฤ™ล›ciej pojawiajฤ…ce siฤ™ bล‚ฤ™dy w zakresie obsล‚ugi zgล‚oszeล„.

Postaw na system ticketowy i usprawnij obsล‚ugฤ™ zgล‚oszeล„ od klientรณw!

Wdroลผenie takiej platformy to inwestycja, ktรณra zwiฤ™kszy moลผliwoล›ci rozwoju Twojej firmy. Dziฤ™ki niej bฤ™dziesz przygotowany nawet na masowy napล‚yw zgล‚oszeล„ w sytuacjach krytycznych, takich jak np. awaria uniemoลผliwiajฤ…ca klientom korzystanie z usล‚ug. Z pomocฤ… systemu ticketowego pracownicy bฤ™dฤ… sprawniej rozwiฤ…zywaฤ‡ zgล‚aszane problemy techniczne, co przeล‚oลผy siฤ™ na pozytywny wizerunek firmy i uล‚atwi utrzymywanie jej konkurencyjnoล›ci na wysokim poziomie.

Wiฤ™cej informacji znajdziesz bezpoล›rednio na stronie producenta oprogramowania pod adresem: https://pirios.com/contactis-ticketing-system/